Aşure ayının gecikmiş aşuresi :)



merhabalar herkese
her yıl çok özlediğim bir aydır aşure ayı

 bazı komşularımla sadece aşure dağıtırken karşılaşırdık,
çok üzücü biliyorum
54 dairelik bir binada selamlaşmayan bir karşı komşu vardı :(

şuan Adana'dayız yeni bir bina olduğu için herkes mesafeli ama daha samimi olacağız inşallah,
dün çok mutlu oldum ,komşularıma aşure dağıtırken mutlu geri dönüşler oldu ,
çalışıyoruz ama akşamları da görüşelim, çaya da buyurun gelin, hafta sonu yürüyüş yapıyorum beraber çıkalım, kahveye de gelin...elhamdülillah :)

paylaşmanın önemini bir kez daha anlamış olduk ;)



ve benim aşurem, ilk aşuremi Oktay ustanın tarifi ile yapmıştım, ve yıllardır da aynı tarifle yapıyorum.. sevgiler herkese...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...