Keçe kitap ayraçları tüm kitap kurtlarına gelsin :)

 
Tanıdığım en kitap kurdu insandır Murat Abim (kuzenim)
inşallah efe ve ege de öyle olurlar  ^_^
 
Ankara'dan ayrılmadan onlar için minik bir hediye
:)
 
 
 
eşim Mehmet ve iki bacanağı için yapmamı rica ettiği kitap ayraçları
özkan eniştem ilk damattır kendileri :)
evimizin kıymetlisidir,
3 kız kardeş olduğumuz için abimizdir en başta
evin ilk oğludur...
kıymetlimizdir kısacası
yiğit beyler kardeşimin eşidir...
:)
vermeye kıyamadığımız kardeşimizin eşi ;)
bu ayraçların şöyle de minik bir anısı var hemen paylaşayım sizinle :)
ben ilk olarak aldığım ayraç siparişinde yeğenlerim Yusuf ve emir için de gemili kitap ayracı yapmıştım bol bol kitap okusunlar okumalar daha keyifli olsun diye :) ve facebook sitemde paylaşmıştım,sonrasında ki siparişimde de  ablam ve kardeşim için ayraç yaptım, sonra baktım eniştem sitem ediyor hemen onlar için de başladı çalışmalar tabi ;) sonra küçük enişte yiğit beylerden bir sitem daha :o yeğenler okusun ,kardeşler okusun biz okumayalım! :o diye
ve işte böylece 3 bacanağın kitap ayraçları çıktı ortaya :))
keyifle okusunlar okudukça bizi hatırlasınlar ;)
 
 

 
siparişlerimin arasında minik hediyeler beni çok mutlu ediyor bu iki ayraç da onlar için 
yeğenlerimin kitap ayraçları
:)








Eda öğretmenin ve eşinin mezun olacak öğrencileri için öğrencilerine hediye kitap ayraçları
önce bayanlar ;)
 
 



 
 

ve sınıflarının prensleri için kitap ayraçları
:)
 
 

 
 
 
 

Tuğçe öğretmenin öğrencileri için sipariş kitap ayraçları
 
:)


 
Fatma hanımın arkadaşları için sipariş kitap ayraçları
:) 


 

 
Hülya öğretmenin öğrencileri için sipariş kitap ayraçları
:)
 









Kıymetli dostlarım için kitap ayraçları ;)



Dilek hanımın prensesleri için kitap ayraçları
^_^
 


 

 

 

 
Herkese mutlu hafta sonları diliyorum  ^_^
 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...