Keçe çalışmalarına devam :)

 Herkese merhaba
mutlu hafta sonlarınız olsun inşallah
 
uzun zamandır keçe çalışmalarımı paylaşamamıştım
bu sefer de keçelerle ilgili bir post hazırlamak istedim
 
:) 
 
 
okuldan bir arkadaşımın bebeği olacak onun için lohusa tacı hazırladım 
 


 

 
 Zincirli bir çanta yaptım
 ilk kez çalıştım sipariş bir çantaydı
bana örnek bir resim gönderdi
sadece renklerini değiştirdik
 
 
 
 
Melek Hanım güzel günlerde kullansın :)
 
 
 
bu cici araba süsleri de Cansu Hanımın siparişiydi
arkadaşları için yaptırdı
e bayan arabası olduğu belli olsun değil mi?
biraz da cici olmalı
:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Adaşımın çook tatlı bir kızı oldu
Allah bağışlasın sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah
onun için bebek şekeri tasarladık
ortak fikrimiz oldu
hem çikolata hem de bebek şeklinde buzdolabı süsü var içinde
hazır olarak aldığım minik keselere yerleştirdim çok cici oldu
ikramını kolaylaştırsın diye de file şeklinde bir sepet yaptım
:)
 
 
 
 
 
 
 
 
Alternatif olarak da bu kutuyu hazırlamıştım kendisine
hem magnet hem de çikolata ikram etmek için harika ve şık bir fikir
;) 
 
 
 
iki farklı boyut da hazırladım
birincisine sadece çikolata
ikincisine hem magnet hem de çikolata sığıyor
:)
 
 
 
 
 
ve Cansu Hanımın diğer siparişleri
kendiyapacağı yastık süslemeleri için kalpler ve çiçekler
nazar boncukları
arkadaşları için büyük boy magnetler
ve ev kedisini de unutmamak lazım duman için de bir magnet
yeğeni için duvara asılacak doğum günü süsleri
ve benim minik hediyem cup cake magnet 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
duvar süsleri için kırmızı ve pembe tonlarında kurdelalarım
 
 
 
ve bir ayakkabı çantası siparişi daha
 
 
 
ve kargoya vermeden önce minik bir hediye operasyonu
mavi renk keçe bir toka
:)
 
 
Bir DIY çalışması daha
lacivert kazağımı süsledim
bebe yaka şeklini vererek minik keçe desenler çalıştım
 
 
 
bu aralar daha çok instagramdayım
sanırım paylaşımlarımızı daha hızlı gönderiyoruz diye :(
 
şimdilik hoşçakalın
herkese sevgiler...
 
 
 

7 yorum:

  1. Aman Allah'im hepsi cok cok guzel olmus arasindan secim yapamadim yani :) bende acemi işi kece yapiyorum siz kecelerinizi ne ile yapistiriyosunuz?bu konuda cok zorlaniyorum istedigim sekilde olmuyo benimkiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba
      haksızlık etmeyin kendinize keçe çalışmalarına devam çünkü gayet iyi gidiyor :) sevgiler..

      Sil
  2. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar, her zamanki gibi :)

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuşlar, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi cok guzel olmus. Bayağı emek vermssnz elinize sağlık. ...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...