Herkese Merhaba (:

 
İyi bir hafta geçirmeniz dileğimle
herkese merhaba
çalışan herkes derdi de inanmak istemezdim
zaman yetmiyor arkadaşlar
şöyyyle uzun uzun çay keyfi
bi kahve yanında olmazsa olmaz çikolata
blogda geçirilen keyifli dakikalar
şimdi ise çalışmadığım zamanlarda
evin işleri yetiştirilmeli, yemekler hazırlanmalı
çalıştığın zamanlarda ilgilenemediğin çocuğunla
bol bol ilgilenilmeli
ziyaretler ertelenmemeli
...
Ama yine de boş durmadım elimde fotoğraf makinam ne gördüysem çektim
:)
pekiiii
bu aralar ne mi yaptım?
çocukların yaptığı seramik çalışmaları fotoğrafladım
şuan çamurları sadece şekillendirdik
fırınlanacak
boyanıp sırlanacak
her şey tamam olduğunda sizinle tekrar paylaşırım
çok keyifli ders saatleri geçiriyoruz
fotoğraflar da göreceksiniz mutluluklarını
 bu aralar fırsat buldukça da sınıfımızı süslüyoruz
size de fikir olsun kendi avizemizi kendimiz yaptık
öğrencilerimin arasında kitap okumayı seven öğrencilerime kitap ayracı hazırladım
çocuklarınızla birlikte yapabileceğiniz
süper bir fikir
bol fotoğraflı bir post oldu iyi seyirler
(:
 
 
haydi okumaya !.. 
 
 
 
boyundan beklenmeyecek tasarımlarıyla Efe..
 
 
 
Bana sürekli minik kağıtlar hazırlayarak hediye eden Asya..
 
elinden çok konuşma yeteneği kuvvetli Aleyna  :) 
 
fırsat buldukça size bütün öğrencilerimi tanıtmak istiyorum
çok yakında ;)
 
 
 
bu aralar herkes hasta ama biz ne yapıyoruz
Hastalıklara karşı çay içiyoruz 'tarçınlı' 
çok tuttum ben bu çayı
okula tarçın çubukları götürdüm size de tavsiye ederim
 
 
 
 
 
 
ve renkli kartonlardan sınıfımızın avizeleri
biz kalan parçaları da değerlendirdik 
ziyan etmedik
:)
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 çilekli pastamız
 
 
 
 
 
ayağımız koptu ama bu çalışmaya bayılıyorum minik kedimiz
Garfield
(:
 
 
 kaplumbağa
 
yarış arabası
 
 
 
 tırtıl ve tavşan
 
 
 
 
 
 
 çikolata damlacıklı kurabiyelerimiz
 
 
 
 öğrencimin benim için hazırladığı bir ziyafet sofrası
 mum ışığında
kocaman karışık bir pizza
 köfteli makarna
(:
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 fırsat buldukça sipariş alıyorum bunlarda yaptıklarım
bir sürüüü toka
 
 
 
 
 
 
minik bir magnet çalışması
 

 
yeni iğnelik tasarımlarım
(sipariş olacaklar)
 
 
 
 
 

 
 

 
 
 

4 yorum:

  1. Çalışınca 24 saat yetmiyor değil mi :) Bu konudan ben de müzdaribim ama yine de iyi ki bir işim var diyorum.
    Çalışmalarınızın hepsi harika, minik ellerden kocaman yüreklerinden çıkan çok güzel şeyler.
    Kutluyorum sizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, çok teşekkür ederim,evet yıllar sonra başladım ben öğretmenlik hayatına çok yorucu ama keyifli,mesleğimi yapabilmem ayrıca keyifli,bazen çocukların yaptıklarına ben bile şaşırıyorum hayal güçleri inanılmaz..sevgiler..

      Sil
  2. merhabalar nasılsınız ?ben gamadan yiğitin annesiyim.keçe işleri için nette gezinirken sizi gördüm çok sevimdim maşaAllah çok marifetliymişsiniz.ömer nasıl sessiz sedasız ayrıldınız.inş.şimdiki okulu daha faydalı olmuştur ömere.öpüyorum sizi.hayırlı günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Şengül biz çok iyiyiz ,çok mutlu oldum tekrar size nasıl ulaşsam diye düşünüyordum ne iyi oldu ,sevgiler biz de sizi öpüyoruz yiğiti özledik (:

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...