Son zamanlarda biz...

 
Herkese merhabalar ^_^
Hayırlı bir hafta diliyorum hepimiz için sevgili arkadaşlar
 
yoğun bir hafta geçirdik,
ömer'in okulunu değiştirdik,
sanırım bundan sonra ben götürüp getireceğim okuluna,
servis fazla dolanıyor bir sürü vakit kaybı :(
erkenden kalkmak da gerek
belki de oğlumun okulunda öğretmen bile olabilirim
hadi hayırlısı inşallah,
seramik öğretmenine ihtiyaçları varmış, sadece seramik değil ;
el sanatları üzerine yapılacak daha bir sürü aktivite var tabi şimdiden yapılacaklar konusunda heyecanlandım bile,
tabii ki başvurular vardır hayırlısı artık diyelim :)
bakıcı korkumdan dolayı ailem ve akrabalarım dışında ömeri kimseye teslim etmedim şu ana kadar
bakalım bundan sonra ne yapacağım,
ömerle aynı okulda olmak güzel bir fikir
oğluşumla birlikte gider geliriz inşallah :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teyzemle birlikte bu çay keyfinden önce
onun da yardımıyla tarhana yaptık
şimdilik beklemeye aldık çünkü mayalanması gerek
3 gün sonra dökülecekler, parçalara ayrılıp kurumaya bırakılacaklar
kıvama geldikten sonra da ufalanıp elenerek
bissürü çorbalığımız olacak inşallah
ömerin favori çorbası hazııır ^_^ 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bu arada dolmalıklar kurutuldu
kışın afiyetle yenilecek patlıcanlar da :)
 
 
 
 
 
 
Hafta sonu Tchibo ya gidildi
keyifle gezildi :)
her şeyden alınası gelindi
ama sadece ihtiyaçlar alındı
keçelerim için yardımcı bir bıçak aldım
ayrıca hediye paketlerim için de yardımcı bir bıçak
 
 
 
Bu ciciler de benim için :) 
 
 
 
 
Yeni bir çikolata ekibi bulundu :)
ama yine de bitter  çikolatadan vazgeçilmeyeceğine karar verildi
 
 
  
 
 
 
 
 
hafta sonu ömer de uyurken karı koca bolca kahve keyfi yaptı :)
 
 
 
 

1 yorum:

  1. fotolara bayıldım :) benim oğlumda geçen hafta başladı yeni bir kreşe zorlu geçiyo bizimki :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...