Siparişi (Amerikan Servisi Takımı) Begüm'e Ulaştı :)

 
 
 Amerikan servisi takımı isteyen Begüm'ün siparişleri eline ulaştı :)
 
O'na bir kaç örnek gönderdim,tercihi toz pembe bir takım oldu çok da cici oldu
 
Amerikan servisi ve peçetelik olarak tercih etti takımı
 
kalan keçelerden ben de bardak altlığı yaptım takımına çok daha cici oldu
 
hayırlı olsun güle güle kullansın
 
:)
 
 
 

İşte Amerikan Servisi  Takımı
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
12 Adet Amerikan Servisi
 
 
 
12 Adet peçetelik( + 3 Adet yedek peçetelik)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
12 Adet Bardak Altlığı
 
 
 
 
 
 
Ve Begüm için 2 minik hediye 
 
Şemsiye çikolata ve Ayı Teddy Magnet :)
 
Afiyet olsun güzel günlerde kullansın
:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


3 yorum:

  1. Ayy ne kadar tatlı olmuşlar.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. merhaba kolay gelsin be erzincandan selvihan :) amerikan servisi siteleri içerisinde gezinirken buldum renk ve şekil bakımından çok hoş fakat temizliği nasıl yapılabilir ve bu servileri yapıp satıyomusunuz ayorıntılı bilgi verebilirseniz çok sevinirim kolay gelsin .:)
    selvihan.aktas@assistt.com.tr
    e-mail adresimdir geri dönüş yaparsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  3. siteniz çok eğlenceli, incelerken sürekli gülümsedim.. yaptıklarınız kadar sitenin teması da çok renkli, insanı mutlu ediyor.. ve el-işleriniz çok başarılı.. güzel fikirler edindim sizin sayenizde;) satışlarınız bol olsun. bu arada en alttaki balıklarınızı besledim:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...