Gemi severler..keçe kitap ayracı


merhabalar blogger dostlarım,
biliyorum yazılarım okunuyor,takip ediliyorum, aldığım yorumlar hep en kıymetlilerimden geliyor,hiç görüşmedik yüz yüze hiç tanışmadık, bazen öyle bir an geliyor ki ahh keşke komşum olsan dediğim, arkadaşım olsan dediğim.. kendimi en iyi hissettiğim yerlerden bir yer burası benim için, çayımı alırım olmadı kahvemi.. en sevdiğim radyomu açarım, sizinle paylaşacağım resimleri..bir mutluluk sarar beni..  işte bir mutlu an daha sizinle paylaştığım...
hepinizi çok çok seviyorum..
hep keyifli anlarınız olsun
huzurlu olduğunuz anlar
sevildiğiniz ve çok sevdiğiniz anlar
etrafınız hep kalabalık olsun
gözlerinize bakan sevdiceğiniz olsun
şükrettiğiniz  kuzularınız..

hoşça kalın beni toplanacak bir valiz, yol için hazırlanacak mamalar bekler ^_^
şimdiden herkese mutlu hayırlı bayramlar diliyorum

:)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...